üzletek

Az Andrássy út, a Deák tértől a Liszt Ferenc térig, Budapest elsőszámú, törekvő- és luxus-márkák célpontjává fejlődött. Az utcát a párizsi nagykörút mintájára a 19. század végén a neves francia várostervező, Georges Haussmann irodája tervezte. A fákkal szegélyezett sugárutat 20 év alatt felépült neoklasszikus épületek övezik, és az UNESCO a világörökség részévé nyilvánította. A közelmúltban a Magyarországon jelen lévő összes jelentős luxusmárka megnyitotta kapuit az Andrássy úton, többek között a Gucci, a Louis Vuitton, a Burberry, a Monclet, a Jimmy Cho, az Ermenegildo Zegna, valamint a nagy óramárkák, köztük a Rolex, Hubolt, Omega és Breitling. A luxusmárkák kínálatát olyan törekvő- és életmódmárkák egészítik ki, mint a Boggi, a Michael Kors, a PINKO, a Max Mara, a Max & Co, a Guess, a North Face és az Apple.

Az üzlethelyiség egy 340 négyzetméteres földszinti egységből áll, amely alkalmas luxus vagy igényes márkák számára, és amely a félemelet nagy részének lebontása után a teljes, 6,4 méteres belmagassággal büszkélkedhet. A markáns íves ablakok erős láthatóságot biztosítanak, a magas boltíves mennyezettel együtt pedig nagyszerű eladótér kialakítását teszik lehetővé. A helyiségek hátsó része alkalmas az ügyfelek öltözőinek, raktárának és a hátsó irodai területnek – és amely a félemelethez csatlakoztatható. Az alagsorban további tárolóhelyiségek állnak rendelkezésre.

A terület előnye, hogy négy kirakat közvetlenül az Andrássy útra, hét kirakat a Dobó utcára néz, valamint a Révay utca felől külön rakodási lehetőség van, közvetlen csatlakozással az alagsori raktárhelyiségekhez.

Az egység „shell & core állapotban” kerül átadásra, a vadonatúj központi HVAC rendszerhez és egyéb szükséges közművekhez való csatlakozásokkal.